BLEVAJZ

Proč to neříct, hm?

NA SVĚTĚ MĚ SERE SPOUSTU VĚCÍ!

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Nejsi sám. Mě na světě sere až moc věcí. Teď mě sere Aberdeen. Nejpříšernější město. A chlapi tady a chlapi vůbec vlastně. Skoti maj bejt mužný, prostě drsňáci se širokýma ramenama, z kterých se ženskejm podlamujou kolena! Odkud jsou teda sakra ti, co žijou v Aberdeenu, hm?!?! Ze Skotska bejt rozhodně nemůžou!!

Mauglí řekl(a)...

:DDDD

No já jsem nikdy tak drsnej nebyl, dokud jsem si nepřečet Tvůj blog, Maruško:)))Ty se s ničím moc nemažeš, hm?
Toužíš po nějakym drsňákovi se širokými rameny? Víš jak pak musí být nepohodlný sedět vedle něj v autobuse, nebo v kině?:DDD

Anonymní řekl(a)...

Kdo říká, že bych s nim jezdila autobusem nebo chodila do kina:DDDDD
Já jenom říkám, že skoti maj bejt chlapi, ne tohle co je tady.

Anonymní řekl(a)...

No ale zajímalo by mě, co teda sere tebe, Skoti to nebudou předpokládám... Tyjo mě teď napadá tolik věcí co mě vytáčí... ale ať zas nejsem osočena, že jsem moc negativní. Navíc je to tvůj blog a tvoje myšlenka. Tak co tě sere, hmm???:))