Music is my aeroplane......................................////....///:::///:::///

Dnes jsem v hudbě našel něco, co bych v ní chtěl nacházet častěji a více...
Bylo mi tak hezky, protože jsem si během hraní putoval po vlastní zěmekouli, po vlastním kulatém světě ze zmuchlaných papírků se slovy a významy. Čistá svoboda zakoušená formou hudební imaginace a tvořivosti mě přenesla na místo, kde nebylo nic než já, nic než nezpřostředkovaný přístup k vlastnímu bytí a volnost v expresi ze sítě asociací vytahávat ty, které se člověku zrovna namanou a hudebně je ztvárňovat podle nálady, mě pohltila svou čistou hrou. Ve vzduchu lítaly emoce a nechaly se hladit. Několikero dalších já se vznášelo mezi nimi, mezi cinkáním činelu, mezi basičkou a brnkotem kytar...Lítal jsem si po prostoru v neprostoru, chytal příjemné pocity do očních víček a nechával se hřát vším tím nesvázaným pozitivnem okolo a prostě jsem se bavil. Bylo to juhéé a za to dík těm fajn klukům z kapely.....

4 komentáře:

Hobitek řekl(a)...

Nabízím tobě i klukům z kapely své služby trianglisty - rád bych také takto vzlétl;-)

Mauglí řekl(a)...

:) triangl se hodí:)

Hobitek řekl(a)...

A kdy máme zgoušku? ;-)

Mauglí řekl(a)...

až se Ti to bude hodit:)