? ...! tak trošku zpětně

26.5.2009
chystám se napsat sem o moc věcech, které se mi honí hlavou....

vědeckou úvahu na téma populární hudba jako projev soudobé narcistní kutlury...
něco o tom, jak jsem si všimnul, že naprostá většina lidí je krásná...a baví mě sledovat detaily jejich obličejů
...taky o tom, jak teď nebudu nějakej den vycházet z domu, nejen proto, že se musim zatraceně učit a sithnout se naučit objem tříletýho studia za 10 dní, ale taky proto, že dneska při průletu brnem po náměstí Svobody jsem se nestih divit, kolik krááásných holek chodí okolo...to je pěkně ošklivý, tohle vedro...:)
Zaujaly mě taky děti, co oslovovaly kolemjdoucí s žádostí o příspěvek na bůhvíco, myslím, že nějaký jiný děti z chudejch států....měli desky s divnym formulářem...měly naučenou jednu anglickou větu...chtěl jsem se dozvědět aspoň na co že by moje peníze, které jsem jim nedal, šly. Nedozvěděl jsem se krom toho, že prostě mám dát peníze, nic. Bylo by vám zvláštní, že ty děti s podivným formulářem (bez označení, razítek, zapečetěných kasiček..čehokoliv, co by jim přidávalo na věrohodnosti))..., kterých bylo po náměstí Svobody rozeseto určitě víc jak desítka, byly všechny cikánské...? nebo už se mnou zase mlátí moje předsudky a nebyl to jen chytře vymyšlený podvod, ale skutečná snaha pomoct a já se projevil jako nedůvěřivý xenofobní blb... neměl jsem čas nad tím přemýšlet, spěchal jsem vedrem na bus zpět domů. Mise za odevzdání bakalářky čítající hromady stresu, potu a milionu chyb, co tam nutně zůstaly, protože nezbyl čas na korektury, byla dokončena...142 stran na téma mediální konstrukce produktu: pivo jako soico-kulturní fenomén v televizní relamě bylo svázáno, odevzdáno a teď honem k učení...chjó

příště snad už trošku v klidu a třeba i o něčem....

2 komentáře:

Hobitek řekl(a)...

Jelikož peníze kazí charakter, udělals dobře, žes případným darem nezkazil charakter těch nebohých dětí...na druhou stranu - mohls poskytnout nějaký finanční dar těm hezkým slečnám, co jich všude bylo spousta, aby si pořídily dlouhé kalhoty a nějaký rolák, protože značně tozptylují od učení, od práce, od přemýšlení nad nesmrtelností brouka,...

K odevzdané bc práci ještě jednou gratuluji - to je již jedna třetina úspěchu, takže stačí posbírat ty zbylé dvě;-). A víš, co se stane pak? Děsně tě opijeme! A s radostí!!! Chjó...;-)

Unknown řekl(a)...

Souhlasím! Dlouhé tmavé a splývavé šaty pro všechny!