lobotomie

chci víc času trávit se svými přáteli...chci víc času trávit s lidmi, kteří mi za to stojí a kterým za to stojím já. chci mít jistotu, že jsou to mí přátelé, chci to cítit a chci, aby to cítili i oni. chci být sám sebou a chci o tom při tom vědět, až do morku kostí cítit, že jsem ten který si myslím, že jsem. chci se cítit fajn. chci se cítit spokojený, naplněný. chci se smát blbostem a hrát si jako za "mlada". chci zažívat dobrodružství, cítit se nesvazován povinnostmi, o kterých nejsem zdaleko přesvědčen, že mi stojí za to. chci žít život. a život není snad jen nalajnovaná čára, nechci, aby jím byla. chci přemýšlet o věcech, které jsou důležité a nestarat se o malichernosti světa, chci mít dobrou náladu a chci mít milión důvodů k tomu každý den se něčemu zasmát, třeba i vlastní blbosti, zatím se jen vlastní blbostí musím opíjet, protože taková blbost není k smíchu. chci být. chci mít. chci milovat a být milován. chci jedinečnost v obyčejnosti a umět si všímat tisíců detailů, které denně utíkají mé pozornosti. chci si užívat pocitu, že život je nejlepší volbou z těch všech, které nemám na výběr. chci, abych našel pravdu a smíření. chci se smířit s věcmi, které jsem nikdy nemohl ovlivnit, nejedou změnit či vymazat. chci aby na mě mí blízcí mohli být jednou pyšní. chci....


...jenže chtít nestačí...

3 komentáře:

Unknown řekl(a)...

mnozí nechtějí nic víc, než probdít celou noc s nohama po kolena v rybníku a chytat do síťky na motýly prázdné kornoutky od zmrzliny padající z noční oblohy

Mauglí řekl(a)...

...:-) to je hééézkéé:)

Duchy řekl(a)...

tož to i klidně zopakuju: chtít je základ

chci taky... sepíšem petici? :-)