Uff Groove!

Ooh la la! První premiérová Groove Yard taneční party je minulostí. Zúčastnilo se jí plných 167 platících Návštěvníků (pamatujete taky na ten starý český seriál pro děti, kde mj. hrála i Dáda Patrasová?) Fajn fajn fajn...
Nedokážu zhodnotit, zda zůstane ve Vašich vzpomínkách zařazena v šuplíku s popiskem "nuda" či hůře "Nuda, šeď šeď" či naopak v přihrádce "Hm, docela dobrý, ale..." Směle si dokážu představit, že těchto důvodných "ale" by se našlo desítky. Neupírám nikomu právo na připomínky, ba naopak, budu velmi vděčen každému za to, že se odhodlá a vloží - právě pod tento článek do komentářů - svůj vlastní nefalšovaný názor. Chvála jemu!

Skutečně budu rád za jakoukoliv zpětnou vazbu, i za tu, která pro mě nebude vyznívat přívětivě, jelikož a protože jediná zpětná vazba, kterou jsem si z večera pamatoval, byla ona zpětná vazba, kterou chytal mikrofon pokaždé, když jsem se ho snažil opatrně zapnout. Tímto se omlouvám všem párům uším, jež toto kvílení musely, stejně tak jako já, zcela nezáměrně a nedobrovolně, vyposlechout. Díky za pochopení.

Chilli předem díky za Vaše ohlasy! Věřím, že mi v lecčem pomohou!

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

No, Dádu Patrasojc mám v paměti jako nekonvenční moderátorku skvělé šou se žížalou:) U ani nevím jak se jmenuje, byť pro mne znamenala v minulosti mnohé. Sakra, nejmenovala se ta žoužala Julie???Nevím..., ale každopádně jsem ji jako malý sledoval, pak jsem ale zanevřel, což bylo dáno narůstajícími léty a také tím, že má žížala čistě logicky přerostla tu v televizi:) Nyní jsem už v letech, kdy mě cizí žížaly nezajímají, ba naopak v pubertě, a to se vám musím přiznat, mě začali přitahovat kozy....ale ani krávy nejsou k zahození, nemyslíte??? Jinak abych se ještě vrátil k žížale, tak nyní trpím žížalou každý víkend a hasím ji vždy pivem, takže rada, pokud máte žížalu, hodně pijte.No nevím jak to ukončit, dětství uteklo jako voda, žížala prodělala mnoho změn a pochopil jsem, že život není jen o Dádě a její velkym poprsí...Teď mě vlastně napadá, že já na to nekoukal jen kvůli žížale....:) Buči

Mauglí řekl(a)...

Pane Bučibalde :-D, vy byste se hodil jako přispěvatel do tohoto blogu...Dík za osobní zpověď...:-)

Ať žijou žížaly, žízeň ale koneckonců i groovy ňadra Dády Patrasové!

Groove Tě potěš, synku!