Nedostatek přísunu kravin do mozku...aneb mozek zahálí a žaludek kručí!

Ne, že bych snad již světu neměl co povědět....tahle skutečnost (že i člověk, který vůbec nemá co říct klidně mele a mele) je známa již od okamžiku spuštění tohoto blo-blo-glo-glo-blogu. Tahle věc mě teď ale napadla, když jsem se zabýval tak důstojnou věcí jakou je tschuching do stropu.

říká se, že láska prochází žaludkem.
(a nemusí to být nutně jen láska k vepřovému masu)
ale co se stane, když se taková jedna láska ve střevech zasekne?
(inu zkuste si to sami, nacpat ji do žaludku)
z toho může taky vzniknout pěkná zácpa, hm?
ale o to větší pecka to pak je, když to praskne!

A všechna se jedním mohutným prdnutím dostane ven!
A rozletí se do široširého světa!

Rozhodl jsem se šířit lááásku...
a to nejsem ani ničí Svědek

4 komentáře:

Unknown řekl(a)...

Jak to říkala moje babička??? áá... nějak takhle:"Lepší jeden prd, než-li tucet doktorů."

Mauglí řekl(a)...

:-D Děkuju za vskutku obohacující moudrost, Majdi! Hned mám lepší den!:-)

Anonymní řekl(a)...

láska je na hovno!

Anonymní řekl(a)...

milý pane, autore, děkuji vám tímto za obrovské množství lásky, jež jste nejen mně, ale celému našemu kolektivu věnoval při silvestrovském juchání.

Nyní vše chápu a slibuji, že vás víckrát již nebudu vyhánět na mráz.

s pozdravem,
já!