10 000 návštěv aneb TELEPORT

Přátelé!
Tento zatraceníhodný blog dosáhl desáté tisící návštěvy. Díky Vám za tak hezky kulaté číslo...
Poslední dobou, rok, možná déle...:) nelze nepozorovat jeho klesající úroveň, měl-li někdy vůbec nějakou. Možná přišel ten pravý čas, aby groove-yard žil dál svým životem. Od počátku byl zamýšlen k jinému úkolu, než od začátku, po dobu více jak dvou let, plnil. I proto bude nanejvýš vhodné přemístit své snažení jinam, na místa k tomu lépe stvořená. Budete vítáni na nové stránce, kam odchází stejný Kjůba, ale v jiném hávu a doufá ve změny k lepšímu, které to s sebou přinese!

Zde máte možnost návštěvy...všechny já mého já vás uvítají na návštěve! Jen nezapomeňte, že...


život je džungle...


:)

3 komentáře:

Unknown řekl(a)...

No toto!?

Občas se mi to stává, dnes výjimečně a sic díky tobě. Měli bychom se více poslouchat. "Mám hlad," říkáš a já slyším, že máš hlad, ale kručení v břiše už nezaslechnu.

Tibeťané (nebo Mormoni?) na to mají dobré přirovnání - když jím, tak jím, když spím, tak spím.

Povídals mi o změně, a já přitom slyšel jen slova o změně, a teď překvapen opírám záda do křesla a snažím se postavit k tomu čelem.

Duchy řekl(a)...

Hmm chtěl jsem uvést krátkou studii na téma, pozitivní interpendence sentimentu a intrapersonálního pokroku jedince... jenže jsem nenašel jediný argument ve prospěch takové teorie.

A tak mi nezbývá než říct, bylo na čase. Ne, že by oranžová a šedá byla špatná kombinace. Spíš vnímám přesun do zelenějšího prostředí jako výraz celkové vůle vykročit a s tím nelze být nespokojen.

Z výše uvedených důvodů netruchlím a gratuluji.

Mauglí řekl(a)...

Zpětně, kuju chlapci. Kéž by se změna konala nejen na poli barev...:)