Když jsem šééééél.....z Hradišťáááááá

Život je plný paradoxů!

Hleď!
Paradox I - Vypnul jsem komjůtr a šel se osprchovat, abych mohl dnes brzo ulehnout a vyspat se (doznívající nemoc mi způsobuje značnou únavu a postel i tak je jedna z mých nejoblíbenějších společkyň -he, patvar- oke, tak tedy společnic). Jen co jsem se osušil, oručníkoval, zabalil v župan a vzápěstí zas přebalil do pyžama, kompjůtr už zas běží. Zapnul jsem ho. Tak to už u mě chodí, často neposlouchám ani sám sebe a dělám si naschvály. Neposlouchám se, ale sám sobě nedokážu poručit!

Paradox II - Jen, co začnu psát, už zas nevím, co jsem přesně chtěl. Mlhavě tuším něco o paradoxech. Kéž by ve správných chvílích mozkové aktivity s jasnými formulacemi toku myšlenek stačilo zmáčknout na spánkové kosti tlačítko "upload" a chomáč myšlenek by se přenesl v mžiku oka na virtuální papír.

Paradox III - Facebook je žrout času. Čas, který na něm trávím, je ve většině případů promrhaný a nic nepřinášející. Gotta get rid of that! Mnoho lidí už žije víc odrazem reality, kterou kolem sebe vytváří na Facebooku. Nejde o to, co je nebo není reálné v životě, který lidé žijí mimo virtuální králíkárnu, ale právě sociálno, které na Facebooku vytvářejí "k obrazu svému". Ouch! Od toho ruce pryč!

Paradox IV - Měl jsem dobrou náladu (10 minutes ago). Now I'm regularly pissed off (slightly).

Paradox V - Jsem člověk společenský. Musím se neustále obklopovat lidmi, abych tak zahlazoval stopy po jinak neustále se podbízející společnici, jež má talent lézt lidem do duše a dělat tam neplechu, samotě. Obklopováním se množstvím lidí kolem sebe prý nevědomky stavím zdi, které mě do samoty ve finále tak jako tak uvrhávají. (prý je to tak - ale mám to z více zdrojů, minimálně dvou nezávislých - pravidla zdrojování neporušuji).


Paradox VI - je dalších mnoho paradoxů, které mě potkávají dnes a denně a jeden z nich je, že si teď, když zrovna chci, žádný nevybavím

Paradox VII - chtěl bych toho říct světu tolik a nemám co! :D

Já snad radši...dobrou
(tohle už přestává být legrace, takováhle stupidita)
brum

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Proč? Protože to vlastně není pro vás, pro vaši informaci a vaše vědění, váš soucit ani vaši pomoc. Neděje se to pro větší slávu Boží, pro pomoc hladovějícím, pro světlejší zítřky. Samo se to píše protože nelze, nelze jinak.

Mnoho lidí? Chápu. Taky se za to stydím.