Sláááááva anebo Hurááá?!

Účast na v pořadí druhém a navíc státnosvátečním GROOVE YARDovi definitvně potvrdil sám patrona Svatý Václav (jakkoliv naznačeno již dříve, až tuto informaci vnímejte jako konečnou a definitvně platnou)!!!

Na jeho počest jsem se rozhodl - a přišel jsem na to kde jinde než ve vaně - v budoucnu na blog přidat několik novinek...

Jednou z nich by měl být zpětně publikovaný PLAYLIST skladeb, které 28. září zazní v Junioru mezi 21:00 a cca 22:59. Budete tudíž mít příležitost prolétnout seznam věcí, které nikdo neslyšel, ale o to víc si je užil!

Další plánovanou novinkou, která je však do jisté míry závislá na dvou zásadních, doslova determinujících faktorech, by měl být provozně nazvaný Archiv vzpomínek aneb okénko do vlastní minulosti. Zprovoznění tohoto nového prvku však vyžaduje zaprvé to, aby se mé technické dovednosti v upravování Blogu vyjádřené na stupnici 0 - 10 dostaly konečně do kladných hodnot, a za druhé, aby se mi podařilo přesvědčit vlastní digitální fotoaparát k tomu, aby po nekončících peripetiích, kdy na veškeré mé požadavky týkající se převážně snahy o provedení snímku odpovídal nevrlým bzučením a neustálým provokativním vysunováním a zasunováním svého objektivu, začal konečně plnit svou funkci, jež mu byla přiřknuta názvem (a výrobcem), anebo alespoň přesvědčit některého z mých přátel, aby během večera pořizoval snímky, které by Vám, nám i jim, mohli posloužit jako ono okénko do vlastní minulosti, tedy jako nástroj ZNOVUVYBAVENÍ SI VLASTNÍCH ZÁŽITKŮ Z NÁROČNÉHO VEČERA...jejda capslock - ani jsem neměl v úmyslu tuto pasáž nijak zvláště zdůrazňovat...! Inu, těším se...

Okénko do vlastní minulosti by Vám také mělo domopoci si vybavit jistá fakta a odpovědi na sobě samému pokládané otázky- například: proč je má peněženka prázdná, proč mám na hlavě tu obrovskou bouli, proč mám na sobě cizí tričko a ještě k tomu naruby, proč nemám vlastně na sobě kromě cizího trička vůbec nic...apod.

Samozřejmě, že zveřejněné fotografie, stejně tak jako já, budou respektovat právo na ochranu osobních údajů, čili budou foceny na vysoce kvalitním fotoaparátu s maximálním rozlišením 0,1 megapixelu, aby se tak zamezilo možnosti, že se někdo na fotografii pozná...

Žádné komentáře: