Výsledky hlasování aneb Jsem samolibý..a tohle je Majk, pije potichu, dává pozor!

Přátelé!
Výsledky ankety o tom, co byste se rádi na gROOVE yARD blogu dozvěděli, o čem byste si rádi něco přečetli, či dostali potřebné informace, dopadly, alespoň pro mě, dosti překvapivě.

Možnost, jež jsem do hlasování zařadil pouze a jen z nedostatku fantazie (anebo naopak z jejího aktuálního přebytku), a to sic "Špatná povídka o koupelnových obkladačkách, za nimiž se vytvořila vzduchová kapsa a jednou mi nutně při koupeli a věčném přemýšlení nad tím, jak mrhám životem minutu po minutě bez toho, aniž bych si uvědomil, že to může být minuta poslední, spadnou na hlavu", obdržela celých 90% hlasů, čísly, resp. slovy vyjádřeno : de.set:-)

Beru tento rezult jako závazný a tudíž, dá-li vlastní vůle, pokusím se stvořit povídku, jejíž hlavní a možná jedinou charakteristikou bude to, že bude ŠPATNÁ! Je tudíž zcela možno, že se vůbec nebude jednat o povídku...ale to už není tak docela můj byznys:-)

Zároveň také přidávám závazek dodat v brzké době informace o blížících se zajímavých (jsem si vědom této čistě subjektivní hodnotící kategorie) koncertech.

Jězte pomeranče, bavte se (třeba pozorováním lidí při jízdě v MHD), nebijte své partnery, poslouchejte muziku, přijďte si v pátek zatrsat a vůbec..ahoj!
Roger...Over!

Žádné komentáře: