Wyš, chcípla myš..ja jí znal, byla malá šedivá...!

Přátelé, pokud si něco přejete...nečekejte až bude k zemi padat hvězda...přejte si to TEŤ HNET!
Je tu sice nebezpečí, že pokud máte (ne nutně) zbožné přání, které za normálních okolností směřujete k mistru Ježíškovi, či někomu jemu podobnému (partnerka, maminka, tatínek či Robbie Williams), nebudu schopen toto vyplnit a tudíž vám poskytnout předpokládanou satisfakci.
Pokud by ale vaše přání bylo převážně auditivního charakteru nezapomeňte, že existuje sekce wish list, kam své tajné přání můžete vyjevit - bez toho aniž by ho někdo musel bezpodmínečně vidět (nejprv se dostane pouze ke mně...čili nemusí být (pokud nechcete) publikované a také (pokud nechci) publikovatelné...)

Můžete přát sobě i jiným...(písně písničky songy a skladby)každopádně tak můžete činiti a budu rád, pokud tak uděláte. To nejhorší, co se vám může stát je to, že vašše přání nebude vyslyšeno...HOWGH!
GROOVE Vás potěš, bando!

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Dobrý den, vážený pane D. Džeji,
rád bych vás touto elektronickou cestou poprosil o puštění skladby "Mam Tuzbu" od pana Petera Lipy, pokud to jen trochu bude možné. Pokud to ani trochu nebude možné, pak prosím o píseň "U doktora" od pana Petera Lipy. Pokud ani to není trochu málo minimálně možné, pak jděte s celou touto vaší tancovačkou do břízek!

váš věrný posluchač P. CH.

PS: věnujte ji prosím všem a hlavně mně a mé ženě!

Mauglí řekl(a)...

Mrzí mě, že jsem tak nemohl učinit...Touto velmi výborně dobrou a ještě lepší muzikou disponuji, ale nepodařilo se mi ji tak docela najít či prostě vzít s sebou..snad příště, dá-li Groove!
Dík za pochopení...