Teploroztažný efekt na ukázce z praxe...

Mám chuť být pro sebe sám sebou, ale zároveň mám tu povinnost být pro ostatní mnou!

Mám chuť (nezlomnou) psát koniny...a tak je píšu!

Mrazivá báseň...

Prvního první aneb na Nový rok! Brrrrr!

Nazí ve fontáně
Zdánlivě spotánně
Mrznem!

Naivně myslel jsem
že si snad konečně*
-
Ale to teď nepřipadá v úvahu!

Moje milá Vlasti,
Smíchem mi moc nepomůžeš

Chceš-li dojít slasti
Stejně s tím teď
... zmůžeš
asi stěží něco...

Kašlu na rým, zlato!
Jak to asi dělaj v Grónsku
pomyslelas na to?
No mě by to vážně zajímalo!


*šťastně a logicky společně
___________________________________________

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

MOC HEZKÝ A VTIPNÝ-SUPER...:-)

Anonymní řekl(a)...

mile, vtipne, usmev tvorici, spontalni...ale proc mi nejde zadat prezdivka? :( mno nic, libi se mi to :)

Anonymní řekl(a)...

Koukám, že tě to silvestrování nějak inspirovalo:-)jen tak dál!

Anonymní řekl(a)...

Aloha Kubo, první větu za nadpisem jsem četla a četla (asi i po zpátku) 37 minut..., nejspíš mi nastartovla poruchu osobnosti :-)).

Mauglí řekl(a)...

Magdi, Magdi! Ty bláho, tak to je výkon...:-) To mě těší, tedy vlastně netěší. Netěší mě, že jsem z Tebe udělal za 37 minut schizofrenika (jako jsem já)...Ale na druhou stranu mě těší, že je i někdo, kdo dokáže hledat smysl ve větách, co píšu...a navíc tak dlouho dokud se z toho nezblázní..:-)

U většiny výtvorů (varuju)ono hledání smyslu nemá smysl...
Kažopádně v tomto případě ta jediná věta měla doopravdy mít hlubší význam, či snad "delší"?! Význam tak zhruba sedmatřicetiminutový...*k.