KDYBY BYL BAVOROV...

...tam co chovaj kuřata ve velkym...

...pak bych ti oslintal obličej....

...jenže on je za vodou, však to víme všichni až moc dobře...


Mám pocit.... (taky máte pocity? To rád slyším...vlastně neslyším vůbec nic....
HALÓÓÓ???!!
Ne, proboha ne...jen ne ohluchnout...co bych (si) pak počal...?!
Mno tak Halóó..!!!
Možná je ale správně, že neslyším žádné hlasy...vlastně ještě, že tak! UF*
Jinak bych už asi skutečně nedokázal přesvědčit ani sám sebe, že netrpím žádnou psychickou poruchou!


Mám pocit, že

KDYBYCH BYL BLOG (až tak daleko jsem ve svých úvahách došel)

ASI BYCH SE MUSEL NADOBRO SMAZAT!


*O

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Mám pocit, že pana blogaře zase přepadla nějaká depka. Jenže ty máš prostě štěstí v tom, že nejsi v tom...ehm...vlastně, že tvé depky jsou alespoň inspirativní...pro nás pro všechny. Takže nezbývá než napsat, díky za každý nový kurz sebelitování se!

Mauglí řekl(a)...

Hojda, Weu:-) No já přemýšlel, jestli u toho vyuzlení nechat smajla, aby bylo vidět, že daleko víc, než o depresi, šlo o kritickou sebereflexi vlastního jáství, jeho rozpolcenosti, chaotičnosti, neschopnosti nabýt myšlenku a už vůbec ne myšlenku udržet...a mnoho dalšího. De facto se většina mé neosobní osobnosti odráží v tomto Blogu...
Dík Ti každopádně za to, že se dokážes pozastavit na těchto stránkách a číst mé nesmysle:-)

Btw. opravdu se umím krásně litovat..ale nejlíp mi to jde uvnitř hlavy. Cokoliv bych pak hodil na (elektronický) papír, ztratilo by spoustu z nepřenositelného kouzla skrývající se ve shopnosti dojmout se nad vlastní neschopností...:-)