%%%%ˇ0ˇ0ˇ0ˇ0ˇ0ˇ0ˇ0ˇ0ˇ0ˇ%%%%

Mám plno otázek.
Na některé chci znát odpovědi. Na některé znát opdovědi možná chci a možná ne, těžko říct. Na některé otázky si odpovídám sám - to abych se vyvaroval odpovědi, kterou bych nerad slyšel. Některé odpovědi mi jsou předkládány, aniž bych se na něco ptal. A pak jsou tu otázky, které kladu sám sobě. Odpovědi se často nedostává. Mozkoví poslové často bloudí po prázdných pokojích, hledají v přeplněných šuplících nicoty, přehrabují se, nenacházejí. Když někteří v rozmaru vyletí uchem ven, chytám je do pusy a polykám. Jícnem je posílám do žaludku s malou nadějí, že se zastaví v srdci a dojdou pochopení. Až se to stane, dojdu pochopení i já...sám sobě, sám pro sebe, sám s sebou...budu sám sebou!

6 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Jsi sám sebou a budeš forever...to je ta jediná svoboda, kterou Ti nikdo nikdy nevezme...Vlastní poklad se netřpytí jako ten cizí a zamlžené žebříky rostou do nebe...měl bys závrať, kdyby ses podíval pod dolů...Tvoříš, abys žil, žiješ, abys tvořil...Status quo..

Mary řekl(a)...

Podle mě to najití sebe sama přijde samo, nečekaně, v nečem a s něčím nečekaným. Jedno mám odzkoušený ... všechno je vždycky jinak než si myslíš. Takže otázky radši vynechávám a se zaťatejma zubama čekám (a doufám v nejlepší a zároveň se připravuju na nejhorší, abych pak mohla bejt parádně zklamaná a to tak, jak to umím jenom já) co, jak a kdy přijde nebo se vyvrbí. A aby to čekání na odpovědi (který může bejt saaakra dlouhý) člověk nějak přežil, musí se nějak zabavit a bavit, což u tebe, pane muzikante nemůže být problém. Máš obrovskou výhodu, oproti nám , obyčejným smrtelníkům, že jsi obdařen hudebním nadáním. Takže když je otázek moc a odpovědí málo, foukneš do saxíku a je ti hej. To já si tady můžu akorát mlátit vařečkama do hrnců:)))

Unknown řekl(a)...

Do které kategorie patří otázka: Jakube, jsi fajn, víš to?

Mauglí řekl(a)...

díky za milé výpovědi, vážně!
Děkuju
Děkuju, Maruško
Děkuju, choskáčku :)

Anonymní řekl(a)...

Prošel několika cizími městy
aby zjistil
že z každého vede cesta
do jiného města

Prošel několika cizími životy
aby zjistil
že z každého vede cesta
do jiného života

Když procházel svým vlastním životem
zjistil
že žádná cesta nevede tam
tím méně zpátky

Mauglí řekl(a)...

to je ale vskutku zajímavé...