žebykonečněhudboidní?

Možná jste si všimli dvou věcí...tenhle blog je změť všehomožného jen ne užitečných informací...

v tomto trendu se chtě nechtě bude nésti i nadále, ale přesto...

druhá věc je, že název blogu odkazuje k junáčoidní hudební party a člověk by asi i čekal, že tedy tento cár papíru uvnitř monitoru někde mezi řadou jedniček a nul bude obsahovat i nějaké to hudební info, či něco zdánlivě tomu podobné...


Inu, šel jsem do sebe...a hned jsem ze sebe zase vyšel...tfuj...divný pocit procházet se sám po sobě...natožpak nedejbože v sobě....


Vážení - 10.ÚNORA 2008 se v JŮ-ES-EJ předávaly padesáté a tudíž kulatovýroční hudební ceny GRAMMY a toť nepochybně velká-mega událost lépe snad mega-velká hudební událost ro(c)ku.

Ceny se uděljí v 30 "oblastech" (R&B, Pop, Rock apod.) v celkem 110 kategoriích. Napadlo mě vybrat alespoň pár těch zajímavějších a poskytnout vám alespoň malou ochutnávku z hudebního talíře plného plodů muzikálního moře za uplynulý rok 2007.

Než jsem však tento nápad byl schopen zrealizovat...já lenoch a kecal...uplynula doba k tomu vhodná. Ceny byly rozdány, Markéta Irglová s Glenem Hansardem přišli zkrátka, gramofónky dostali jiní...a já opět nepřinesl žádné zajímavé novinky. Asi je takový můj úděl...zasloužil bych si taky zlatý gramofonek...

zlatým gramofonkem....

...po hlavě!

2 komentáře:

Unknown řekl(a)...

a co tedy spíš zahrát nějakou tu vítěznou píseň z tlampače přímo na Groove?

Mauglí řekl(a)...

to je i fajn nápad, panáčku..zkusím se nad tím zamyslet..kéž by to tak nebolelo:-)