Opička aneb chlébvezdejší...

Slibotechna se opět po delší odmlce otevírá...
Dovolte mi, abych zde, na tomto na čase a prostoru naprosto nezávislém místě, přislíbil, že na GROOVovém dvorečku v Losotu* 16.2. bude vyhlášena primitivní soutěž pro pseudointelektuály, jejíž obsah bude upřesněn na místě činu - tedy v klubu pro nedorostlé dospělce. Hlavní cenou, kterou získá jeden štastlivec (raději však nepředjímejme), bude hodnotný a neocenitelným způsobem vzdělávací zájezd do továrny na lepidlo. Pořadatel si však vymezuje právo první noci...eeh..právo změnit podmínky soutěže, její obsah, místo i datum konání a především i hodnotu a věcný obsah ceny, která se stejně tak dobře může stát věcným břemenem...nikoliv snad věčným. Jak již jsem Já První, chvíst a trubka, slíbil před časem...hlavní cenou může být také zvolena alternativní, o to více ale doopravdová, kvalitní skleněná sklenička ze skla o objemu 0,02 decimetru krychlového, jež se hovorově nazývá "malý panák", jejíž nedílnou součástí je i malá opička..
...ale ostatně všem podle toho, kolik si zaslouží!

Neváhejte a již nyní žhavte dráty a mozkové závity...odměna vás nemine, jémine!
Na shledání u ušního lékaře, chiropraktika, psychoterapeuta či osobního vymítače zlých či nadýmavých duchů se těší samo a takzvaný Kjůba aka Alias.
Výherce čeká štastný a spokojený život garantovaný po dobu minimálně deseti minut!


*odmalička si pletu losa se sobem....

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

já, já, já chci do továrny na lepidlo.....ale ten kůň nepojede! :) K.

Anonymní řekl(a)...

Když já bych radši do továrny na žvýkačky!Vždycky mě moc zajímalo, jak se vlastně vyrabí....Nemohl by to Pan Všemohoucí DJ nějak zařídit?

Unknown řekl(a)...

a já chci volné pracovní místo v továrně na lepidla pro Bejbinu!!!