Názor? Nemám, zastřelte mě...

Jestli k dospělosti patří i to, že si člověk vytváří názor na všechno, co se kolem něho šustne*, a já věřím, že mi to někdo vyvrátí, pak rád přiznávám, že dospělý nejsem a být jím nechci.

Co si myslíte o tom? A o tamtom....? Sdílíte také názor, že toto...? Jistě se mnou souhlasíte, že...tamto?!

Má člověk právo nemít svůj vlastní názor?

Mám potřebu vyjasnit si a vám, že tento příspěvek je zde jen a jen proto, že mě zaujal....
Zaujal mne jako nápaditá ukázka politického marketingu amerického prezidentského kandidáta Barackudy? Baracka (Kudy?) Obamy.

Otevřeně říkám, ač za to můžu být otevřeně pranýřován jako Ignorant kalibru osm pětašedesát z mnoha světových stran, že nemám názor na to, kdo má být příštím prezidentem/-kou USA, a překvapivě mě to (alespoň zatím) nijak netíží v hlavě ani na plicích. Je mi to de facto fuk.

nemám názor na spoustu věcí a třeba ani nikdy mít nebudu. Je to v pořádku?


Politics in musical package....



*chápu, že někoho může rozčepířit již samotný fakt, že volby americké hlavy státu přirovnávám k šustnutí. Je to ale spíš věc k nejednomu zádumčivému zamyšlení, jak mnoho moci může být soustředěno v dvou rukou jednoho člověka. Nezamýšlím se, přesto, že to může být víc než zajímavé - proto tedy skutečně ignorant jsem, ale ráže maximálně vzduchovkoidní...:-)

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

lepší názor nemít, než ho bezmyšlenkovitě přebírat, hm?...kk

Mauglí řekl(a)...

tak tak...pak člověk dojde ale k tomu horznýmu zjištění, že vytvoření vlastního..to jako ouplně vlastního názoru, dá dost práce, protože to vyžaduje zjišťovat si informace, kriticky je posoudit, zvážit možné konsekvence, zvážit sebe - zase jsem přibral, zvážit vůbec tak všechno okolo...nejlepší je zvážit předem, jestli mi stojí za to si dělat názor za takovou cenu...:-)

Tohle je - vedle naprosto směšného kvíkvé a asi dvaceti šesti dalších vlastností - jeden z faktorů, proč nemůžu být intelektuálem. Ale asi mě to (občas) i nemrzí. I na to jsem moc líný...

Duchy řekl(a)...

názory jsou pro děcka, chlapi si vypijou co?