Nebojte se svých vnitřních hlasů...poslouchejte je..ale ne radši zásaditě a vždy

Můžu se na něco zeptat?

No, jistě, že můžu...nikdo mi stejně neodpoví...tomu se řiká řečnická otázka, vole, víš?...joaha..vlastně!A tomu, že tady popisuješ svý myšlenkový pochody a vnitřní bezcukrulogy se pro změnu řiká vyšinutím smyslů způsobená zhovadilost!Hm...


Kdy jste naposledy řekli svým rodičům, že je máte rádi a jak moc pro vás znamenají?

Kdy naposledy jste to řekli svému partnerovi a dali si na onom sdělení skutečně
záležet?
Kdy jste naposledy řekli "mám vás rád" svým přátelům
?
Svým babičkám a dědečkům…
?

Jsem senti-mentální(a stále víc a víc platí druhá polovina slova)...co si asi pomyslí lidi?mě je to přece fuk - si hraješ na tvrďáka, viď, ty ubožáku?! Hele přece se tady nebudu dohadovat sám se sebou a sám sebe přesvědčovat ...to je fakt praštěný. Pro jednou si snad za tim stojim - lidi spolu prostě moc málo sdílej...pocity...dojmy...!

Hudba, třeba i ve spojení s tancem, je (vlastně) jedním z vynikajících prostředků ke sdílení emocí...štěstí, smutku, radosti, vášně...bolesti (třeba ušních bubínků - -vole, zase to zlehčuješ - to si ale musíš vybrat přece předem, jestli chceš bejt vážnej a pokládat ty žvásty aspoň s citem..a nebo si ze všeho dělat prču. Fakt ujetej, tenhle floutek dýdžejskej!)

Inu, poselství je....PŘIJĎTE SI (ZAS) ZASDÍLET...LÁSKU K HUDBĚ...NEBO PROSTĚ RADOST Z TOHO, ŽE JSTE NAŠLI ODVAHU A LIDEM, KTERÝM TO NE PRÁVĚ ČASTO ŘÍKÁTE, ŘEKLI 'MÁM TĚ RÁD'...a nevyprskli u toho smíchy, či se nemuseli dívat do země - zas to tvý pitomý rejpání. Nech ty lidi radši na pokoji. Oukej, nechám - a svoje ego povznesu do výšin tichým: mám se rád.../vůl jsem, tak je to...buď někdy vážnej!Až až se zvážim, budu třeba i VÁŽENEJ!A to bych jako jednou i rád...A dost! Končim s Tebou, hele!No já s Tebou skončil už dávno!





4 komentáře:

Unknown řekl(a)...

Sice položená řečnická otázka, ale reaguji na ni (i když vnitřní hlas mi říká:"Nereaguj) "Wau"... :-))

Unknown řekl(a)...

Kubo, mám tě rád!

(weu, tebe víc!)

Mauglí řekl(a)...

Já díky za komentář, Magdi..:-) Přemýšlím, jestli když už asi sám nerozumim těm blábolům, co píšu a nemůžu přijít na jejich smysl už pár vteřin poté, co jsem je nestydatě vystavil...jestli radši náhodou nemám přestat...a zkusit jen cestovat v myšlenkách...ale když je ten internetový papír taaak nekonečnej!:-)

Ju, a Tobě též dík, Choskáčku...upřímně jsem rád, že máš Werču rád víc, než mě..co bych si pak počal..?!:-)Každopádně dík za milá slova...

Anonymní řekl(a)...

Neboj Kubo,na Groove za tebou příjdeme a řekneme ti, jako již tolikrát, že tě máme rádi. Jen doufám, že se naše slova neztratí v rytmu "fanky" a třeba i Hanky:-)