GROOVE YARD vzkaz pro neslyšící...Inu za týden!

Nechte se unést geniém loci!

GROOVE YARD party*

o páteční noci!**

Tentokrát mnohem lépe příšerně stejná, úchylně neujetá,
muzikou prošpikovaná, rádoby zábavná rádoby párty rádoby GROOVE MUSIC rádoby cool!
Jen doufám, že tam nezůstanu jen já (sám)...COOL...v plotě!

Tak jako v loni
žel nepřijedou zebry ani
želvy ....ani
...žádný jiný zvířata...

Ale ty lidský často stačej!***

Pivo na báru (stáčej)!
Osmýho panáka...na Báru (a v pivu se ti lokty máčej)!
A pak ji plácneš (přes hýždě)!
Snažíš se předstírat (hlemýždě)!
Proč jsi to udělal (zdánlivě nevíš)?!
Směješ se přiblble (spíš se však šklebíš)!
Blbečku, křičí (zacpeš si uši)!
Chcípni, ty krávo (a mír Tvojí duši)!
HAJZLE (hlasitě křičí)!
A potom praští Tě (tyčí)****!



*víte vy jakou práci to dá, nabarvit každé písmenko zvlášť jinou barvou?!

**sedmého prosince dva tisíce sedm.
*** hm..inspirativní...jsem sám pro sebe inspirací...jsem géniem tvořivé moci...čar a kouzel. Kdo by se tomu daru vzpouzel....když génius nebývá jen tak někdo. A už vůbec ne jen tak někdo si to o sobě troufne tvrdit. Jsem tvrdý a proto tvrdím, že člověk se musí naučit být k sobě kritický a střízlivě ocenit své vlastní možnosti. Já (si) cením zuby a své schopnosti oceňuji tak na čtyři padesát,...! Géniové často bývají nepochopeni - já jsem to dotáhl tak dalece daleko, že často zůstávám nepochopen i sám sebou! (Pozn. překladatele z čínštiny - vzhledem k rozdílným kulturním kontextům se z tohoto původně čínského textu vytrácí alespoň 56% humoru; zbylých 44% se vytratilo překladem!)
****
jen by mě zajímalo, kde vzala Bára u báru tyč?!

4 komentáře:

Unknown řekl(a)...

pane, pane, měl by sis založit novou rubriku - "chvilka připitomělé poezie" je již tvým výkonům úzká jak barokní šňěrovačka ženským vnadám!

Anonymní řekl(a)...

Tenhle dialog určitě znám...za těch pár let vychovaná junáčem a v junáči příliš dobře:-)

Anonymní řekl(a)...

A teď ležíš v ratolišti (krve)
oči se již nehýbou (jak prve)
a s přiblblým výrazem (lenivce)
přemítáš zoufale proč... ( dal sis do pr.... osmýho myslivce)

Chápu to, znám to, nezavrhuji to... :@D

Mauglí řekl(a)...

Hih:-) Já dík za pokračování básně..třeba se nám nakonec vyvine v ucelený příběh...dík!!:-)