Nejsem člověk, co by měl v oblibě dávat si předsevzetí, o to méně ta novoroční. Je to především z toho poetického důvodu, že se mi je zásadně nedaří dodržovat a plnit. Prapříčinou a hlavním a zároveň jediným viníkem, který za to všechno může, je WILL - německy der WILLE - česky pak by tvar podle z němčiny přebraného mužského rodu byl VŮL, i když spíše dáváme přednost ženskému VŮLE. Konkrétně pak její naprostý nedostatek zapříčiňuje spoustu negativních důsledků -ku-ku-ru-ku-ků....
Jedním z nich je i ten, že i jeden pitomý v závorce tento příspěvek nedokážu napsat najednou...a to jsem toho chtěl tolik říct...

Uf, jsem tu po několika hodinách zpět.
Zásadní ba nejzásadnější předsevzetí letošního roku, jež na sebe sama hodlám uvalit, je: naučit se překonávat strach. Rád bych se přitom zaměřil především na překonání strachu z téměř prázdných krabic s mlékem. Tak nerad si do ranní kávy leju zbytky mléka "povalující se" v tenké vrstvě na dně krabice. Mám strach, že mléko bude zkažené a zkazí mi kafe potažmo ráno. Mléko, kterého je v krabici jen málo, stojí nutně v lednici už dlouho otevřené a tudíž je náchylné ke zkažení...huééé....strach!

pokračování třeba za chvíli

1 komentář:

Unknown řekl(a)...

kde? Kde? KDe? KDE??? kde to sakra pokračuje? u mě to už skončilo :(