svět esemes-esemes svět

Včera jsem si před usnutím pročítal zprávy v mobilu, jež se kupí na pomyslnou hromádku a je jich v té malé krabičce čím dál víc...Vzpomínal jsem kdo, jak a proč mi posílal právě tohle a tamto a pak jsem si řekl, že by z toho byla docela zajímavá koláž...můj svět skrytý za písmenky na displeji.
(SMS zprávy jsou tu vloženy v časové posloupnosti, avšak beze jmen autorů a ek. Vybral jsem doufám zprávy, jejichž zveřejněním nikoho nepoškodím, maximálně sebe sama...

Střípky ze života posledních několik měsíců s nálepkou Přijaté:

Zkus to/Fakt ze jo/Ahoj tak jaka je situace v baru?Bude nekdo znamy?/Nerikali jsme ji skoro nic, jen ze se ti libila, a ona, ze nezarucuje, ze odepise, tak to prosim te fakt nepokaz. A Kuba vzkazuje: Chces si psat s nami nebo s ni idiote/Jasny hever! To se ozvi, od soboty do pondělka (včetně) jsem pryč, jinak pořád v Praze/Jo a diky za milou zpravu:-)39-40;-)/Hochu z tvého kdyz na blogu, mam vetsi husi kuzi nez z coldplayu. Peeeknyyy. Cetl jsem to az ted./Tak jak si dopad romeo/Ahoj stale plati nabidka obeda?/v tomto tydnu by slo vecer nahravat/Tak nam tady postav chodnik, kdyz jsi tak chytrej :-D/Jasne, ale stejne jeste musim na Brezaky, tak jestli sem vylozene nemiris, tak ti je muzu nechat u Indu./Ahoj pane, kolik myslíš že bude třeba mít s sebou těch euro? A kolik pak budeme platit kartou? Díky/Cau séfe. Jdes na pitomou oldies, bejku?Ja asi musim... Dej vedet, muzeme sjednotit sily./Peta c. jde. Kluci z fotbalu. Robca a spol. Je to zrejme me polsedni oldies. Pak jdu do prace./Ahoj, nespis? Nechce se mnou Kubik dat megapohar zmrzliny?/Ahoj Kubo...Už jsme s tim počítali a uzávěrka je ve 4...Nestihl bys to nějak?/Tak to je pekna blbost-mam zakazano jezdit vic jak 130-to zere vic-ale to je fuk:-)Jinak ted jsem v praci:-)/Mor na Tebe xichte, to jsem nemusel jet busem/Dnes v 15:30.cesky rozhlas region-reportaz z nasi slavne vcerejsi akce!*k/No kemo tak na to prdkame ale pres tyden mame normalni cas tak se ozvynkuj/Cau kuci, je cas to rozjet na plny kule. Vzdyt uz na zimu je planovanej nas prvni konzik:-)Napiste mi dny a hodiny, kdy ma cas na 2 pravidelny zkousky/Stan máme. Jen mě trošku děsí, že se mnou nekomunikuješ. Eh?/Sedime s holkama, tak nechces zajit?/Ty dobytku/Papal startku ty jsi s/Je mi moooooc zle/Pane, co kdybychom jeli bez stanu?Zvládnem to?/Rozplaclej? Tebe rozplacnu,az te uvidim=O Tak se mej vytrzniku/Kde jsi? Uz jsem doma./Kubi mamka ma o tebe strach. lukasovi rodice taky plasej. hned jak zapnete mobil,volejte.mys/Ahoj kubo, promin ze rusim, ale jste uz v cechach?lukas se mi totiz vubec neozyva.../Uz jdu spinkat..dobrou kubi../Tak si to uzij a budeme se tesit na tvoje trapne vtipky:-*papa/ve vrchnim supleti mrazaku mas dve krabice s nasem a omackou, v prostrednin krabici se zemlovkou.ahoj mam./Ahoj roko. Sorry. Ze jsem se nestavil. Nebylo mnoho casu. Snad to vyjde priste. Mam te rad protoze mas moc pekny brejlicky a hezky lizes ousko./Ahoj, zacatek semestru je treba preventivne osetrit ethanolem!Hromada dezinfekce MED zacne ve stredu v pul osmy pred FSS. Dorazis?/Asi to soustame/Ahoj panacku, nebudes tomu verit, ale nemam. Vytahnes me nekam?/Faktem je, ze nechodis kolem horke kase:-D jsem zvedava jak to pujde za strizliva:-D/Kubo,tak ja bych asi jela. Potrebujes nekoho kdo Te nauci lyzovat:-)/Sleduj hlavkove zeli. Muck muck milaskuju te/Po ceste kup cibuli/A vypni si tu hlasovku, ta vysla z mody roku 1892:-)/:-( To ani nemuzes myslet vazne!/byl jsi dneskem zhnusen, co?/Diky vy lolove/Zdar!Jaks dokazal nechat tu svetr a capku?:-)

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Dobrý nápad, i absolutně nezasvěcený člověk (jako já:))se nad pár kousky zasměje. Já se vůbec poslední dobou směju věcem kterým vůbec nerozumím. Co taky jinýho s tím vším nesrozumitelným. Pěkná koláž.

Mauglí řekl(a)...

Hoy Maruško:-) Já si to teď znovu četl a řikal si, jak věci takhle vytržené z kontextu můžou dostávat strašně moc jiných významů...a přitom je v tom několik velmi zkrácených příběhů:-)
No dost nesmyslná koláž, ale mně se s tim spojujou různý vzpomínky na konkrétní situace..:-)brm brm

Anonymní řekl(a)...

Joska kouka, ze jednu zpravu spatne naspsal, ale to neva a musim rici, tyto prazdniny were good....

"vis svy,..,.,.,. lucieee..,,,."
jak zpivaj v jedny pisni "-)